advertisement

Monday, 24 August 2009

Homework from Julie

Julie nie member sekolah, 1 kg....dia nie dengki sungguh ngan aku.xleh tengok kita relax jap.ada je keje yg dia nk suruh kita buat.ko nie julie kena tukaq profession laa aku ingat.keje2 ddk kat lab tue da sesuai ngan ko.pasai yer suka sgt bg anak murid wat keje sekolah...hik3..meh2 sini bucuk2.jgn merajuk erk.nie br ada masa nk buat keje sekolah.xleh simpan lama2 nanti cikgu julie marah pulak.yg tag satu lg esok2 aku jwb erk!!!

Ceritakan 5 pengalaman masa anda puasa kecik2 dulu:)


1.Bila puasa pertama anda?
bila erk.....masa tue klu tak silap masa tue br je darjah 3.pestime start terus full...xde ponteng2..mak kasi laa RM 10 hadiah.masa tue kira byk da...skrg 10 tue da mcm seposen.

2.Makanan berbuka kegemaran?
semua species mee, kueh tiew semua balun tp bila da besar lebih suka mkn nasi, murtabak pok Lah (ko tak rindu kee pok cik nie julie), termosa, karipap


3.Siapa yang ajar niat puasa?
of couse my mum....pastue kat sekolah ustazah pulok ajor.tak reti ambil ko berdiri laa atas kusi.cikgu dulu garang...tue student semua takut.mak ajor dlm bahasa melayu, ustazah ajor ke2 bahasa so balance arab tau melayu pn tau.ckp Arab tak tau hik hik....


4.Pernah puasa penuh masa kecik?
Pestime pose terus penuh...nie sbb takut tak dpt duit raya.kes kena ugut ngan mak.ms tue umur 10 thn da..da besa pn.....

5.Perkara yang paling xboleh lupa masa berpuasa kecik-kecik dulu?
berendam dlm kolah mandi.(nie buat masa parent xde kat umah)blk sekolah terus p blk air berendam dlm kolah.pastue menyelam sambil minum air.hahaha masa nie mana ada org tau.buat2 laa penat.kejap2 buka peti panas, dahaga konon padahal da teguk air kolah kih3....Alah budak2 pose saper nk heran.bukan leh cayer 100% pn.


2 comments:

  1. Hehehe.. i pon teguk air paip mase mandi time kecik2 dulu.. kolah takde plak. kihkihkih.. ada gak time g bukak kuali ratah lauk pastu buat2 pengsan alapenat gitu. kuang3x...

    ReplyDelete
  2. kah kah....lawak betul laa ko ijan.nk terguling rasayer!!!masa zaman budak2 pose yang yang yok...janji dpt duit raya

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin