advertisement

Thursday 16 July 2009

Bubur kacang hijau wiff durian


skrg nie musim durian...leh kata ada jee tetamu dtg ke uma bg durian.mslh yer dlm umah tue dok 2beranak dan hanya aku sorang je yg hantu durian.jenuh gak nk boleh abiskan 1 bj.tgk blog kak hana teringin pulak nk makan bubur kacang durian.slalu klu nk mkn bubur kcg beli kat pasar tani je.pasal yg makan pn aku sorang je.tgk durian yg tergolek kat bakul nk xnk kena buat gak.msk 200g kcg hijau p hantar byk2 kat umah mak cik aku.aku puyer mangkuk jd laa.tu pn jenuh abiskan.bubur nie kegemaran seseorg yg sgt rapat ngan aku.Dulu laa...citer lama.asal dia msk bubur nie mesti tel aku.bangga benor kot...bese laa bkn senang org lelaki nk trn ke dapur.kira ok per...aku just support je.tp ada kes ckit, terlupa kcg nie da rendam semalaman.kembang abis kacang tue.ptg esok yer br teringat.sib baik xterkeluar akar lg. huhuhu.bebel wan...opss lupa nk bgtau yg nie utk makan ptg sabtu tue.hihihi!!!!!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin